Sunday 22 April 2018

اورہم پاکستان کے خلاف افغانستان اور انڈیا کے غیر اعلانیہ ایجنٹ ھیں

1۔ میں امریکہ ہوں!
اسلام اور پاکستان کا دشمن ہوں۔ افغانستان پر حملہ کر کے ان کو تہس نہس کر دیا۔ لیبیا کی عوام کو میں نے حکومت سے حقوق دلوانے کا جھانسہ دے کر حکومت کے خلاف کھڑا کیا پھر اس عوام کی مدد کے بہانے لیبیا پر حملہ کیا اور لیبیا کو تباہ و برباد کر دیا۔ عراق پر کیمیائی ہتھیار بنانے کا جھوٹا الزام لگا کر میں نے ہی عراق کو کھنڈر بنایا۔ اور اب میں ایک طرف شام کی عوام کو حقوق اور مسلک کے نام پر اپنی ہی حکومت سے لڑاوایا اور پھر وہاں میں نے داعش کو بھی گھسا دیا ساتھ ہی خوف بھی تابڑ توڑ حملے کر کے شام کی اینٹ سے اینٹ میں ہی بجا رہا ھوں۔۔۔ اپنی سی آئی اے کو کافی عرصہ سے پاکستان کے خلاف خفیہ جنگ کیلیئے استعمال کر رہا ھوں۔حسین حقانی، آصف زرداری، رحمان ملک ، ملالہ یوسفزئی اور ڈاکٹر شکیل جیسے غدار خرید کر بھی پاکستان کو دنیا میں بدنام کروا رہا ھوں۔اور اب فاٹا میں پشتونوں پر ڈرون حملے کرتا ہوں۔ یہاں جو خونریز جنگ چل رہی ہے میں نے ہی شروع کروائی تھی۔ میں ہی ٹی ٹی پی کا خفیہ پشت پناہ ہوں۔
میں منظور پشتین کو سپورٹ کرتا ہوں۔
2۔ میں انڈیا ہوں!
اسلام اور پاکستان کا سب سے بڑا دشمن ہوں۔ پشتونوں اور بلوچوں کے خلاف جاری پراکسی جنگ کا ماسٹر مائنڈ ہوں۔ میں نے بہت سے جاسوس اور دھشت گرد پاکستان کو تباہ کروانے کیلیئے پاکستان میں بھیجے ھیں۔۔ میری اس جنگ کی بدولت اب تک پچاس ہزار پاکستانی اپنی جان گنوا چکے ہیں جن میں اکثریت پشتونوں کی ہے۔۔۔
میں بھی منظور پشتین کو سپورٹ کرتا ہوں۔
3۔ میں افغانستان ہوں۔
اسلام اور پاکستان کے دشمنوں کا سب سے بڑا ٹھکانہ ہوں۔ پاکستان کے خلاف چلائی جانے والی تمام تحریکوں کا مرکز رہا ہوں۔ ٹی ٹی پی کو بھی محفوظ پناہ گاہیں میں نے فراہم کی ہوئی ہیں۔ فاٹا اور کے پی کے میں ہونے والے تمام خود کش اور دھشت گرد حملے میرے یہاں سے ہوتے ہیں۔ میں ہی پاکستان کے خلاف اپنی اوورسیز افغانی کمیونٹی کو پوری دنیا میں جلوس اور ریلیاں نکالنے کیلیئے استعمال کرتا ھوں۔میرے ملک میں پاکستان کے خلاف ہر جلوس میں پاکستان کا جھنڈا جلانا ھم ضروری سمجھتے ھیں۔پاکستان کے اندر رہنے والے تمام افغانی لوگ میرے ایجنٹ ھیں جو میرے اور میرے آقاوں کے مفاد کے مطابق پاکستان کے اندر افراتفری پھیلانے کا کوئی بھی موقع ہاتھ سے نہیں جانے دیتے۔۔۔
میں بھی منظور پشتین کو سپورٹ کرتا ہوں۔
4۔ میں برطانیہ ہوں۔
پاکستان کے تمام دشمنوں کا گڑھ۔ فاٹا کا ایف سی آر قانون میرا ہی چھوڑا ہوا ہے۔ پاکستان کا غدار اعظم الطاف حسین کو بھی میں نے ہی پناہ دی ھوئی ھے۔ کراچی کی تمام تر جاسوسی اور تمام تر حالات کا کنٹرول انڈیا کے ساتھ مل کر میں ہی سنبھالتا رہا ھوں۔میں پاکستان کے خلاف ہمیشہ انڈیا اور امریکہ کا اتحادی رہا ہوں۔
میں بھی منظور کو سپورٹ کرتا ہوں۔
5۔ میں ٹی ٹی پی ہوں۔
دور جدید میں پشتونوں کا سب سے بڑا قاتل اور پاکستان کا دشمن۔ میں نے بے شمار پشتونوں کو ذبح کیا، ان کو بموں سے اڑایا اور ان کے سروں سے فٹبال کھیلا۔ میں ہی پاک افواج کو فاٹا اور خیبر پختون کے پر امن شدہ علاقوں سے واپس جانے کیلیئے اپنے ہی چند مہرے استعمال کر کے در پردہ دباو ڈلوا رہا ھوں۔۔۔
میں بھی منظور پشتین کو سپورٹ کرتا ہوں۔
6۔ میں الطاف حسین ہوں۔
کراچی میں پشتونوں کا سب سے بڑا قاتل اور اعلانیہ غدار۔ میں پاکستان کو توڑنے کا اعلان کر چکا ہوں اور ہر اس شخص کا دوست ہوں جس سے پاکستان کو کسی بھی طرح نقصان پہنچ سکے۔
میں بھی منظور پشتین کو سپورٹ کرتا ہوں۔
7۔ میں وقاص گورایا ہوں۔
مشہور زمانہ لعنتی اور گستاخ رسول اسلام اور پاکستان کا بدترین دشمن۔ اسلام اور پاکستان کے خلاف زہر اگلنے میں میرا کوئی ثانی نہیں۔عاصمہ جہانگیر جیسی لبرل ،اور اسلام دشمن عورت میری ماں۔ اللہ اور رسول کو گالیاں دینا میرا شیوہ اور ہر اسلام دشمن میرا دوست۔
میں بھی منظور پشتین کو سپورٹ کرتا ہوں۔
8۔ میں حسین حقانی ہوں۔
میں نے میمو گیٹ میں امریکہ کو پاکستان پر حملہ کرنے کی دعوت دی۔ پاکستان میں ہزاروں سی آئی اے ایجنٹس بغیر ویزہ گھسائے جنہوں نے ٹی ٹی پی بنا کر اور خود بھی اپنی بدنام بلیک واٹر کو استعمال کر کے وہ آگ لگائی جو پاک فوج کو اپنے خون سے بجھانی پڑی۔ اور پاکستان کے اندر 10000 فوجی شھید کروائے اور 20000 سے زیادہ معصوم پختونوں کا خون بھی میری ہی کوششوں سے بہایا گیا۔
میں بھی منظور پشتین کو سپورٹ کرتا ہوں۔
9۔ میں محمود اچکزئی ہوں۔
میری زبان سے آج تک پاکستان کے لیے کوئی کلمہ خیر نہیں نکلا۔ میں ڈیورنڈ لائن کو تسلیم نہیں کرتا اور کے پی کے اور فاٹا کو افغانستان کا حصہ بنانا چاہتا ہوں۔ میں پاکستان کے ایوانوں میں بیٹھتا ھوں وزیر بن کر اور فاٹا کے عوام کا نمائندہ بن کر مگر میں نے آج تک ایک بھی کام فاٹا کی فلاح اور فاٹا کے عوام کی بھلائی کیلیئے نہیں کیا۔
میں بھی منظور پشتین کو سپورٹ کرتا ہوں۔
10۔ ہم ہیں ماروی سرمد اور جبران ناصر۔
ہماری وجہ شہرت پاکستان دشمنی، انڈین موقف کی تائید اور شعائر اسلام پر تنقید ہے۔ ہم پاکستان میں لبرل ازم کے فروغ کے لیے کوشاں ہیں۔ ھماری لگائی ھوئی خفیہ مگر خطرناک ترین آگ پاکستان کی نوجوان نسل کو دین بیزار کر رہی ھے۔۔۔ نوجوان نسل کو مذہب سے دور کر کے بےحیائی کی طرف ھم دھکیل رہے ھیں۔ جسکی مثال کچھ عرصہ پہلے اسلام آباد میں نوجوان لڑکیوں کا جلوس ""#میرا_جسم_میری_مرضی"" ھے۔۔۔ ھم آنجہانی وکیل عاصمہ جہانگیر کو اپنی یعنی تمام ملحد طبقے کی امی مانتے ھیں۔۔۔
ہم بھی منظور پشتون کو سپورٹ کرتے ہیں۔
11۔ ہم عام افغانی عوام ہیں۔
افغانستان میں کوئی پاکستانی پشتون مل جائے جو جان کی ضمانت لیے بغیر آیا ہو تو اس کو قتل کرنے سے بھی نہیں چوکتے۔ ہم کرکٹ اور جنگوں میں ہمیشہ انڈیا کی فتح کی دعائیں مانگتے ہیں۔ ھم پاکستان کے خلاف آئے دن افغانستان کے اندر جلوس نکالتے اور پاکستان کا پرچم نظر آتش کرتے ھیں۔ ھم پاکستان کے اندر رہتے ھیان کھاتے پیتے ھیں تعلیم بزنس سب کچھ کرتے ھیں پھر بھی ھم اپنے افغانستان کے وفادار اور پاکستان کے غدار ھیں بلکہ ھم تو پاکستان کے تمام دشمنوں کے آلہ کار بھی ھیں۔
ہم بھی منظور پشتین کو سپورٹ کرتے ہیں۔
12۔ میں ملالہ یوسفزئی ہوں۔
دور جدید میں امریکہ کی سب سے بڑی کٹھ پتلی جس نے اسلام، پاکستان اور افواج پاکستان کی بد ترین منظر کشی کرنے پر دنیا کا سب سے بڑا انعام حاصل کیا۔ میں بھی غداروں کہ فہرست میں شامل ھوں۔
میں بھی منظور پشتین کو سپورٹ کرتی ہوں۔
13۔ ہم سرخے ہیں۔
لا دین ہیں اور اسلام چھوڑ چکے ہیں۔ ہم روس کی طرح کمیونسٹ انقلاب لانا چاہتے ہیں جہاں دہریت کا دور دورہ ہو۔ ہم پاکستان سے شدید نفرت کرتے ہیں۔ اور ھمارے آقا اسفندریار ولی ھیں جن کو ان کی اپنی سگی ماں پاکستان کا غدار کہتی ھے۔اور پاکستان کے خلاف وہ انڈیا کے غیر اعلانیہ ایجنٹ ھیں۔۔۔
ہم بھی منظور پشتین کو سپورٹ کرتے ہیں۔
کیا آپ بھی منظور پشتین کو سپورٹ کرتے ہیں؟؟؟؟؟
تحریر:- شاہد خان

No comments:

Post a Comment