Thursday 1 March 2018

رب کونین میری بھی فریاد سن​



رب کونین میری بھی فریاد سن​
آج میدان میں سب سے مظلوم ہوں​
حق پہ ہوتے ہوے حق سے محروم ہوں​
شام خوں رنگ ہوں صبح مغموم ہوں​
جس پہ چلتے ہیں خنجر وہ حلقوم ہوں​
آنسوؤں اور آہوں کی روداد سن​
رب کونین میری بھی فریاد سن​
خود میرے نام لیوا ہیں دشمن میرے​
میرے گھر کے اجالے ہیں رہزن میرے​
زد میں ہیں بجلیوں کے نشیمن میرے​
لٹ گئے سینکڑوں بار گلشن میرے​ آنسوؤں اور آہوں کی روداد سن​
رب کونین میری بھی فریاد سن​
ظلم ڈھایا گیا میرے افغان پر​
خون چھڑکا گیا صبح ایمان پر​
آگ برسی ہے اوراق قرآن پر​
برق چمکی میرے سازوسامان پر​
آنسوؤں اور آہوں کی روداد سن​
رب کونین میری بھی فریاد سن​
مجھ کو کشمیر میں خوں رلایا گیا​
مجھ پہ ڈھاکے میں محشر سجایاگیا​
دشت سرور جیسے ستایا گیا​
اس طرح ہند میں آزمایا گیا​
آنسوؤں اور آہوں کی روداد سن​
رب کونین میری بھی فریاد سن​
بہہ گیا بستی بستی میں میرا لہو​
روز کرتا ہوں میں آنسوؤں سے وضو​
کب سے ہے میری آواز دم درگدوں​
ہوگی پامال کب تک میری آبرو؟​
آنسوؤں اور آہوں کی روداد سن​
رب کونین میری بھی فریاد سن

No comments:

Post a Comment